Call us toll free: +31 641 55 4941
Top notch Multipurpose WordPress Theme!
Call us toll free: +31 641 55 4941

Email marketing

Email marketing

Algemeen
Algemeen

Een mailing zorgt ervoor dat u uw relaties, klanten en leveranciers op de hoogte houdt van de laatste ontwikkelingen van uw bedrijf.

Intermediamail LX Productions werkt nauw samen met Jeroen Kramps van Intermediamakers levert dan ook Intermediamail.

Een krachtige, handige online tool die er voor zorgt dat u binnen 5 minuten een mailing de deur uit heeft. Intermediamail biedt u een totaaloplossing die u in staat stelt op professionele wijze het medium Internet in te zetten. Een digitale mailing is een krachtige manier om uw product of dienst te promoten en de relatie met uw doelgroep te onderhouden en te versterken.

Met een fraai vormgegeven nieuwsbrief krijgt uw boodschap een extra ondersteuning en een hogere attentiewaarde. Maar dat wist u allemaal al.

Voordelen
Voordelen

Wat zijn de voordelen van Intermediamail?

  • Uw mailing wordt elektronisch verstuurd.
  • U bespaart tijd en kosten. Tegenover een elektronische mailing kost een mailing per post u een fortuin en veel tijd in voorbereiding en afwerking.
  • Een nieuwsbrief is een goedkope manier om aan klantenbinding te doen.
  • E-mails komen vrijwel onmiddellijk aan zodra de ontvanger zijn/haar mailbox opent.
  • Intermediamail stuurt uw mailing zowel in HTML- als in tekstvorm, zodat iedere ontvanger de mail zonder problemen kan lezen.
  • Intermediamail is web-based. Dat wil zeggen dat u overal waar u toegang heeft tot het Internet, de beschikking heeft over deze tool.
  • Ondersteuning en probleem oplossing gebeuren centraal en op afstand.
Functionaliteiten
Functionaliteiten
  • Het online opzetten van een e-mailing campagne en importeren van e-mail adressen;
  • Online rapportages van uw mailing;
  • Beheren en wijzigen templates voor een mailing die overeenkomt met uw huisstijl;
  • Online voorbeeld van uw mailing door de ogen van de ontvanger;
  • Het verzenden van test e-mails alvorens de hoofdmailing wordt gestart;
  • Mogelijkheid tot volledige personalisatie van de mailing;
  • Registratie van wie het bericht opent;
  • Registratie 'click-through' rates - wie klikt wanneer op welke link in het bericht?;
  • Direct inzicht in alle 'bounced' berichten;
  • Automatische (voortdurende) registratie van foutieve e-mail adressen, aan- en afmeldingen;

Meest gebruikte email clients (volgens onderzoek Litmus)

  • 24%
    1. Apple iPhone
  • 13%
    2. Outlook
  • 12%
    3. iPad
  • 12%
    4. Google Android
  • 10%
    5. Gmail

Achtergrond info

Over uw privacy

Veel mensen hebben het idee dat hun persoonsgegevens ‘zomaar’ doorgegeven mogen worden. Dit is niet het geval. Wat een organisatie wel en niet mag met persoonsgegevens is nauwkeurig vastgelegd in de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP). In die wet staat precies welke plichten organisaties hebben met betrekking tot het beheren van persoonsgegevens en welke rechten u hebt als ontvanger van allerlei reclameboodschappen. In principe mogen niet gevoelige persoonsgegevens, zoals uw naam, adres en telefoonnummer voor reclamedoeleinden aan derden worden doorgegeven. De organisatie die uw persoonsgegevens verwerkt, moet echter wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Bij het aanmelden van uw gegevens, moet bekend zijn waar die gegevens voor worden gebruikt. Ook moet dit doel aan u bekend worden gemaakt. Daarnaast moet het voor de ontvanger mogelijk gemaakt worden om zich snel af te melden, indien hij/zij er geen prijs meer op stelt om aangeschreven te worden.

Opt-in principe

Dit betekent dat bedrijven en instellingen u geen drukwerk mogen sturen, tenzij u daarvoor vooraf toestemming geeft. Dit principe geldt wettelijk al voor sms’jes en e-mail.

Opt-out principe

Dat wil zeggen dat bedrijven en instellingen in principe ongevraagde reclame kunnen ontvangen. Indien men daar geen prijs op stelt, dan kan men dit via een link in de Nieuwsbreif aangeven en er komt onmiddelijk een eind aan de verzendeing. Het werkt dus eigenlijk net als de bekende ‘NEE/JA’- of ‘NEE/NEE’-stickers op de brievenbus.

Heeft u interesse in deze mailingtool, neem dan contact met ons op.